Slican NCP – system dużych możliwości.
Nowa centrala telefoniczna Slican NCP
Centrala telefoniczna Slican NCP to platforma telekomunikacyjna IP o wydajności do 300 jednoczesnych rozmów i 20 połączeń video nawet dla 10.000 użytkowników. Doskonała jakość komunikacji i elastyczność systemu stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań VoIP.
Centrale serii Slican NCP tworzą systemy zunifikowanej komunikacji, które realizują połączenia w szerokim zakresie intensywności ruchu telekomunikacyjnego zarówno IP jak i TDM. Mogą obsługiwać firmy i instytucje, których oddziały, są zlokalizowane w dowolnym miejscu. Efektywne zarządzanie komunikacją w firmie wielooddziałowej zapewnia elastyczne oprogramowanie z dostępem do sieci LAN i WAN. Zintegrowana aplikacja webowa Slican ConfigWEB jest sprawnym narzędziem do zbudowania indywidualnego systemu i jego konfigurację przez przeglądarkę internetową.
Komfort komunikacji
Obsługę klienta na najwyższym poziomie zapewni pakietowe przesyłanie informacji, szybka komunikacja pomiędzy oddziałami, a także dodatkowe trasy połączeniowe dla ruchu telekomunikacyjnego w czasie awarii. Do tego analiza historii połączeń i rozmów w celu eliminowania wąskich gardeł. Szybki i łatwy dostęp do centrali przez sieć Ethernet – daje możliwość natychmiastowej reakcji i usprawnia zarządzanie systemem. Bezpieczeństwo systemu oparte jest między innymi na szyfrowaniu połączeń video i voice (TLS/SRTP), a redundancja (NCP-CM400P i NCP-CM600P) zapewnia zdublowanie elementów systemu w celu zapewnienia ciągłości pracy także podczas awarii.
Gateway – bogactwo możliwości
Gateway może być predefiniowany lub skomponowany wg potrzeb użytkownika. Wśród predefiniowanych znajdziemy przygotowane do podłączenia np. 24 abonentów lub mieszane dla abonentów cyfrowych (systemowych) i zwykłych jak również bramy ISDN PRI i BRI czy GSM. W zależności od wybranego call managera możemy dołączyć nawet do 127 gateway’ów. Całość zintegrowana jest w sieci LAN lub z wykorzystaniem switchów.
Każdy klient ma teraz dostęp do oferty sprzętu i oprogramowania, które pozwalają korzystać ze wszystkich możliwości współczesnej telekomunikacji i teleinformatyki.
Efektywnie prowadzony biznes stawia wysokie wymagania przed dostawcą rozwiązań telekomunikacjnych. Wydajność komunikacji przekłada się bezpośrednio na efektywność biznesu i zależy od zastosowanego systemu czy platformy telekomunikacyjnej. Slican NCP zapewnia taką efektywność.
Licencje – działanie systemu
Rodzaje licencji w centralach Slican NCP:
- licencje bazowe (base), czyli licencje określające maksymalną ilość użytkowników
- licencje użytkowe czyli licencje dla każdego użytkownika np. kanały nagrywania rozmów, CallCenterAgent, Voice2Mail, Fax2Mail czy dodatkowe połączenia jednoczesne
- licencje serwerowe (poszerzające możliwości systemowe) czyli licencje dla wszystkich użytkowników centrali np. aktualizacja firmware, sieciowanie czy redundancja (dopasowane do wybranej licencji bazowej)
Należy pamietać:
- licencje są przypisane do platformy sprzetowej SLICAN, a nie do firmy/klienta
- wersje firmware są powiązane z głównymi uprawnieniami, które aktualizują się automatycznie wraz z aktualizacją firmware
- licencje wydane są na czas nieokreślony